Zwroty i reklamacje
Anulowanie zamówienia
Wszystkie zamówienia mogą zostać anulowane, dopóki nie zostaną wysłane. Jeśli Twoje zamówienie zostało opłacone i musisz je zmienić lub anulować, musisz skontaktować się z nami mailowo (pisząc podanie o anulowanie zamówienia, podając swoje dane kontaktowe, powód anulowania) w ciągu 24 godzin. Po rozpoczęciu procesu pakowania i wysyłki nie można go już anulować.
Zwroty
Oferujemy 100% gwarancji zwrotu pieniędzy na wszystkie produkty, które są wadliwe lub uszkodzone podczas wysyłki. Po prostu daj nam znać, a my dostarczymy adres zwrotny i wymianę lub zwrot zgodnie z preferencjami.
Jeśli nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia – skontaktuj się z naszym wsparciem, a my dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc!
Klienci będą odpowiedzialni za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Nie wydajemy zwrotu pieniędzy, jeśli:
Twoje zamówienie nie dotarło z powodu czynników pozostających pod Twoją kontrolą (np. podanie niewłaściwego adresu wysyłki)
*Możesz złożyć wniosek o zwrot pieniędzy w ciągu 15 dni od upływu gwarantowanego okresu dostawy (45 dni). Możesz to zrobić wysyłając wiadomość na stronie Kontakt.
Wszystkie zamówienia mogą zostać anulowane, dopóki nie zostaną wysłane. Jeśli Twoje zamówienie zostało opłacone i musisz je zmienić lub anulować, musisz skontaktować się z nami mailowo (pisząc podanie o anulowanie zamówienia, podając swoje dane kontaktowe, powód anulowania) w ciągu 24 godzin. Po rozpoczęciu procesu pakowania i wysyłki nie można go już anulować.
Zwroty
Oferujemy 100% gwarancji zwrotu pieniędzy na wszystkie produkty, które są wadliwe lub uszkodzone podczas wysyłki. Po prostu daj nam znać, a my dostarczymy adres zwrotny i wymianę lub zwrot zgodnie z preferencjami.
Jeśli nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia – skontaktuj się z naszym wsparciem, a my dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc!
Klienci będą odpowiedzialni za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Nie wydajemy zwrotu pieniędzy, jeśli:
Twoje zamówienie nie dotarło z powodu czynników pozostających pod Twoją kontrolą (np. podanie niewłaściwego adresu wysyłki)
*Możesz złożyć wniosek o zwrot pieniędzy w ciągu 15 dni od upływu gwarantowanego okresu dostawy (45 dni). Możesz to zrobić wysyłając wiadomość na stronie Kontakt.